Schouderklachten fysio

Schouderpijn?

FysioVogelzang helpt je met schouderklachten fysiotherapie. Schouderklachten belemmeren dagelijkse bezigheden. Activiteiten als het aantrekken van een jas, bovenhandse bewegingen of werken achter een computer kan moeizaam gaan. Pijn aan de schouder kan uitstralen naar de arm maar ook hoofdpijn geven. Schouderklachten zijn goed te behandelen met fysiotherapie. We helpen je graag!

Zo doen wij het

Onze praktijk

Wij helpen iedereen waar we kunnen. Hoe je geholpen wilt worden is voor iedereen verschillend. Daarom willen  wij graag weten wat wij voor je kunnen doen. Wat wil je bereiken? Voor de een is dat weer kunnen sporten, voor de ander is zelfstandig kunnen blijven wonen een doel. Bij FysioVogelzang combineren wij onze expertise met jouw doel. Deze succesvolle combinatie heeft ervoor gezorgd dat wij in al meer dan 5 jaar worden beoordeeld met een 9 of hoger.

fc diabetes

Jouw behandeling wordt vergoed.

FysioVogelzang heeft met alle zorgverzekeraars een overeenkomst. Dat betekent dat jouw behandeling bij ons wordt vergoed door jouw zorgverzekeraar als je een aanvullende verzekering hebt afgesloten. Je kunt dit nalezen in je polisvoorwaarden. Op onze praktijk kunnen wij dit ook voor je nakijken.

Wil je met ons overleggen?

Twijfel je of fysiotherapie voor schouderklachten bij jou kan helpen? Neem gerust contact met ons op. Je kan ook gebruik maken van ons digitale spreekuur. Kosteloos en vrijblijvend.

Kom met ons in contact.

0 +