Klachtenregeling.

Heb je een klacht over jouw behandelaar of over onze praktijk? Dat vinden wij natuurlijk enorm vervelend. Wij streven ernaar iedereen zo goed mogelijk te helpen. 

We hopen dat je samen met je behandelaar de situatie kunt bespreken en dat jullie er samen uit komen. 

Kom je er niet uit met de fysiotherapeut of voel je je niet prettig om het gesprek aan te gaan? Stuur een mail met je klacht en verzoek naar info@fysiovogelzang.nl. Omschrijf daarin duidelijk wat je negatieve ervaring is. 

Wij zullen daarna snel contact met je opnemen. 

We hopen dan in een gesprek een passende oplossing te vinden. 
Neem als je dat wenst iemand mee naar het gesprek. 

KNGF en SKF.

Komen we er ondanks gesprekken en inspanningen samen niet uit?

Dan kan je je klacht voorleggen aan het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie of Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Zij nemen de klacht met je door en zullen als onafhankelijke partij je klacht in behandeling nemen.

Klacht indienen KNGF: Website KNGF

Klacht indienen SKF: Website SKF

 

Stappenplan klachten.

  1. Bespreek je klacht met je fysiotherapeut
  2. Geen oplossing tussen jou en de fysiotherapeut? Mail naar info@fysiovogelzang.nl en omschrijf de situatie.
  3. Geen oplossing met de praktijk gevonden? Dien je klacht in bij het KNGF of SKF.