FysioVogelzang Groningen

fysiotherapie

We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Plan zelf je afspraak in

Klik op de button om zelf een afspraak in te plannen bij een van onze fysiotherapeuten. Zorg ervoor dat je alle stappen doorloopt.

Na het inplannen ontvang je een automatische bevestiging van je afspraak. Pas dan is de afspraak definitief.

Veel gestelde vragen

Na iedere behandeling ontsmetten wij de behandeltafel, deurklinken en alle voorwerpen die gebruikt zijn tijdens een behandeling. Verder dragen wij een mondkapje en vragen wij ook jou dat te doen.

Op verschillende momenten van de dag ventileren wij de praktijk door deuren open te zetten.

Iedere ochtend controleren wij bij ons zelf of wij symptomen hebben die passen bij het corona virus. Hierin nemen wij geen risico.
Als we niet zeker weten of het veilig is zal de betreffende fysiotherapeut een corona test doen en tot een negatieve uitslag niet werken.

Een super gemotiveerde fysiotherapeut die jou gaat helpen. We stellen je een aantal vragen om je klachten duidelijk te krijgen. Vervolgens voeren we een onderzoek uit waar verschillende bewegingen gemaakt worden. Ook kijken we naar de spanning en kracht van je spieren. Uiteindelijk heeft de fysiotherapeut een goed beeld van jouw probleem en zal hij je een advies en behandelvoorstel geven. Dit doen we op een open en ontspannen manier. We nemen de tijd en het belangrijkste vinden wij dat je op je gemak bent!

Nee, je kunt zonder verwijzing bij ons terecht.

Als je een aanvullende verzekering hebt voor fysiotherapie regelen wij de afhandeling me de zorgverzekeraar. Heb je geen verzekering dan betaal je het praktijktarief.

Twee handdoeken en een legitimatie bewijs. Inn